I can't get enough of you babe

What's pumpin LOVERS?
Jo här är de kalas! nästan iaf,.... Lite ont i kropoen sen gårdagens match mot skövdes U-lagstrupp!
Men de ska la lea te sig under veckan så är jag redo för spela på Lördag igen! Idag? oj, vad har jag gjort idag? Typ ingenting som kan vara intressant att skriva om, Skola fram till klockan 14.15, och för er som inte vet går jag i klass 8 i Växjös absolut tattigaste Skola! Iaf, när man så småning tagit sig hem i ösregnet så var de bara till att byta om och äta lite mellanmål och sen dra sig till hallen för lite 96 träning. Eller ja p.g.a de små skavanker från matchen i söndags, så fick jag nöja mig med att rehabba lite vid sidan om.
Nu? jo nu ska jag snart bädda ner mig i min säng, ringa lite samtal, läsa lite, och bara gosa!
I morgon hoppas jag foten är ok så jag slipper dessa rehab övningar..
OCH för er som undrar har jag BILDBRIST så de bara blixtrar om de!
Men jag ska på något vis fixa till de! ABSOLUT!
I must have been out of my mind, thank god you blew it!
/ Anna Selma Louise Jansson Löfgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0