I told to myself: What the f*ck!?

Tjena,
Hostar och nyser och fnyser....... första veckan i skolan, jo ja de känns!
Till en början trodde jag bara att jag var genom trött eftersom jag vänt på dygnet under lovet. Och plötsligt ska man upp vid sju varje morgon. inte ok. Iaf, jag började bli förkyld i tisdags och har varit de nu i två dagar. Jag har dock ingen feber eller andra skavanker så. Bara väldigt rinnig näsa och en himla jobbig huvudvärk. Vilket har gjort att jag inte kunnat träna...... :( och inte ens ikväll får jag ge mig ut på planen igen. Eftersom jag ska på träningläger under hela helgen kanske de är bäst att vila även idag.
Aja, dags att dra och glo på lite handbolls träning!
see you
/S
P.s. nu har Avin åkt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0