Marching-Smålandsläger-Match

Hej på er!
Satan vad trött man är nu, marching igår och smålandsläger idag. Skulle egentligen spenderat kvällen och natten på säder, men ångrade mig och insåg att de inte var ngn mening till de när jag ändå var så trött.
IGÅR, oj oj oj, vilken kväll! Jag och ett 50 tal andra ungdommar sjöng i domkyrkan tillsammans med tripple and tuch och Molly Sanden. Samt en helt fantastik grupp från Afrika. Det var helt otroligt! Så himla svårt att beskriva med ord.. men de var en fantastisk upplevelser. Konserten var för välgörehet, och pengarna gick till Afrikas drabbade barn. puh.
JA, som sagt.. idag var jag på smålandläger 4.. Det var faktiskt förvånadsvärt kul, jobbigt men kul. Gick helt okej under båda träningarna. Så jag är nöjd. Nästa läger är någon gång i December och då ska vi övernatta och hålla på.. kan bli kul!
I morgon är de ännu mer handboll som gäller, fast nu match mot Andersstorp. Kan bli tufft. Men kul,. hoppas jag.
Godnatt! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0