Only the other half left



Bilder från DM någon gång i september
HEJ
Chillig onsdag så de bara skriker om de.... och jag gillar de.
I skolan har jag tre lektioner, varav en är gymnastik!
Onsdagar är även min dag i veckan då jag inte träna eller har några som helst aktiviteter.
Vilket är såååååå himla skönt!
Så idag gick jag hem och somnade som en sten vid tv i 3 timmar. Helt ok. Och nu ska jag snart sätta mig och skriva lite på rapporten. I morgon får jag börja träna igen efter förkylningen och allt som kommer efter de! SÅ HIMLA ROLIGT!
Ha en fin lill-lördag!
Pousss

Kommentarer
Postat av: KLARA -

Va gärna med i torsdagens blogg hos mig! :)

2011-10-20 @ 15:48:25
URL: http://klarax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0