New

Nämen hej igen!
Efter ett galet långt uppehåll med att inte publicera ett ända inlägg så bestämde jag mig för att lägga ner bloggandet! Men efter mycket om och med kände jag ändå att de äääääär trotts allt väldigt trevligt att blogga när man nu väl gör de, så jag startade om på nytt!
Vad har jag haft för mig i sommar? jo, jag har tillbringat nästan fem veckor i min sommarstuga i kalmar. Sen har jag även varit i åhus på åhus beachhandbolls festival! vilket var galet skoj! Sen självklart har jag varit i Växjö tillsammans med en massa goa människor! och bara levt livet!
ni då? hur har ni haft de? vad har ni gjort?
Menmen, efter 8 fina veckor är de väl back to reality som gäller antar jag, om en si sådär FEM DAGAR börjar skolan igen! HELT GALET! Nu väntar bara två år kvar i grundskolan.. känns ändå helt ok!
Handbollen? johodo! den har satt igång! jesus amalia! alla dagar i veckan så hittar ni mig i NCC arena, med träningskläder, utan träningskläder! Dock har inte seriematcherna satt igång, men de kommer! Med träningsmatcher, träningcuper och träningsturneringar på checklistan känns de ändå ganska tryggt!
Efter ett lagom förlångt inlägg känner jag min galet taggad på:
Ny blogg, nytt läsår, ny säsong, nya tag!
HA DE SÅ BRA!
L♥VE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0