Hej på er!
Fick just ett klagomål från en läsare (som även är min bästa kompis) att jag uppdaterar för lite! Men hallå? jag uppdaterde igår? OCH jag har ingenting att skriva om.. men då skrev hon: skriv om mig.
Så jag ska ta och skriva om dig finaste finaste Avin.
Vi träffades första gången när jag började på din skola för ca 8 år sen, alltså var vi ganska små. Vi började umgås lite halvt eftersom att vi lekte med samma människor, men fastnade väl ganska snabbt för varandra. Vi bråkade, oj vad vi bråkade. Hade väl snack med lärare minst en gång i veckan? haha två små flickor med starka viljor! Men vänskapen övervann allt. Vi kan fortfarande ha galna diskussioner men de löser sig oftast ganska fort eftersom vi är vi. Nu går vi i 8:an och 9:an och umgås fortfarande lika mycket. det är ju ganska crazy faktiskt. borde man inte tröttna på varandra? hehe, iaf... Hoppas nu du sitter och läser detta nu!
Avin, du är en av mina bästa kompisar. Du är den som vet absolut mest om mig, allt bra, allt dåligt.
Du är även den jag berättar allt för först av alla. vet du varför? jo, du och jag är så himla lika, fast ändå så gaaaalet olika. Du får mig att må bättre de perioder jag bara känner för att försvinna, du får mig även att se negativa sager positivt vilket gör att jag mår bra. Du är så fin och du är så bra! och jag vet inte hur jag ska förklara allt jag vill få ut om dig, så detta kan jag ju säga blev en förkortad version. För någon dag sen skrev jag en uppdatering om vänskap. vad vänskap betyder för mig och vad vänskap innebär. De här är vänskap. Du och jag har en vänskap som inte många andra har.
Jag älskar dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0